aboutus2

Hee! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent!

Wij zijn Studio Medlab, een creatief media bureau. Wij maken reclameconcepten en doen grafisch ontwerp. Van enkel een brochure tot hele campagnes. Zowel online als offline.

Door de diversiteit van ons klantenbestand zijn we in staat projecten veelzijdig en vanuit allerlei invalshoeken te benaderen. Zo ontstaat de juiste mix om samen het gewenste resultaat te behalen.

 

Dit noemen wij progressie door variatie

creative-agency

Hee! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent!

Wij zijn Studio Medlab, een creatief media bureau. Wij maken reclameconcepten en doen grafisch ontwerp. Van enkel een brochure tot hele campagnes. Zowel online als offline.

Door de diversiteit van ons klantenbestand zijn we in staat projecten veelzijdig en vanuit allerlei invalshoeken te benaderen. Zo ontstaat de juiste mix om samen het gewenste resultaat te behalen.

Dit noemen wij progressie door variatie

creative-agency

Hee! Wat leuk dat je geïnteresseerd bent!

Wij zijn Studio Medlab, een creatief media bureau. Wij maken reclameconcepten en doen grafisch ontwerp. Van enkel een brochure tot hele campagnes. Zowel online als offline.

Door de diversiteit van ons klantenbestand zijn we in staat projecten veelzijdig en vanuit allerlei invalshoeken te benaderen. Zo ontstaat de juiste mix om samen het gewenste resultaat te behalen.

 

Dit noemen wij progressie door variatie

creative-agency
bannerding

King de Kameleon

In de betonnen jungle van de lage landen leefde een kameleon genaamd King. King had de kracht om zich te veranderen in de omgeving waar hij zich in begaf. Stond hij in een ziekenhuis, dan werd hij een ziekenhuis. Stond hij in een kledingwinkel, dan werd hij een kledingwinkel.

Doordat hij zich precies kon aanpassen aan zijn omgeving viel hij niet op. Iedereen liep hem voorbij zonder naar hem om te kijken. Zijn buitengewoon unieke krachten vielen niet op omdat hij altijd was zoals de rest..

King was altijd zijn omgeving, maar was nooit zich zelf. Hierdoor vergat King het allerbelangrijkste. Dat hij, met al zijn krachten, juist alles kon zijn wat hij wilden zijn.

Nu valt King overal op waar hij komt. Hij is zich nog steeds bewust van zijn omgeving, maar geeft daar zijn eigen unieke twist aan. Hij gebruikt de ervaringen van de andere plekken om een nieuw elan te geven aan de plekken waar hij is.

King de Kameleon

In de betonnen jungle van de lage landen leefde een kameleon genaamd King. King had de kracht om zich te veranderen in de omgeving waar hij zich in begaf. Stond hij in een ziekenhuis, dan werd hij een ziekenhuis. Stond hij in een kledingwinkel, dan werd hij een kledingwinkel.

Doordat hij zich precies kon aanpassen aan zijn omgeving viel hij niet op. Iedereen liep hem voorbij zonder naar hem om te kijken. Zijn buitengewoon unieke krachten vielen niet op omdat hij altijd was zoals de rest..

King was altijd zijn omgeving, maar was nooit zich zelf. Hierdoor vergat King het allerbelangrijkste. Dat hij, met al zijn krachten, juist alles kon zijn wat hij wilden zijn.

Nu valt King overal op waar hij komt. Hij is zich nog steeds bewust van zijn omgeving, maar geeft daar zijn eigen unieke twist aan. Hij gebruikt de ervaringen van de andere plekken om een nieuw elan te geven aan de plekken waar hij is.

bannerding

” In samenwerking met Studio Medlab hebben wij ons merk de afgelopen jaren weten te versterken. “

Jasper Kuiper, Commercieel directeur van De Berkel.

” They are extremely reliable and regularly beat deadlines. “

Els Scholten, van Tesser

” De studio weet onze ideeën te vertalen in mooie designs die passen bij onze huisstijl. “

Steffie de Bont, Marketing manager van Centraal Invorderings Bureau

Wat klanten van ons vinden:

Tesser

Studio Medlab impressed us with their thorough, well-thought-and worked-out, original, clean and solid presentation and creative ideas from day one. They really won us over and have not disappointed us since. They are extremely reliable and regularly beat deadlines.

Els Scholten, Business Development, Tesser

logo-website_0000_tesser-def-2
logo-website_0002_logo_def_aanmaningontvangen-nl

Centraal Invorderings Bureau

De samenwerking met Studio Medlab verliep van begin af aan erg prettig. De studio weet onze ideeën te vertalen in mooie designs die passen bij onze huisstijl. Ze reageren bovendien altijd snel en duidelijk op onze vragen. Een enthousiast team met de nodige dosis humor!

Steffie de Bont, Marketing manager van Centraal Invorderings Bureau

Centraal Invorderings Bureau

De samenwerking met Studio Medlab verliep van begin af aan erg prettig. De studio weet onze ideeën te vertalen in mooie designs die passen bij onze huisstijl. Ze reageren bovendien altijd snel en duidelijk op onze vragen. Een enthousiast team met de nodige dosis humor!

Steffie de Bont, Marketing manager van Centraal Invorderings Bureau

logo-website_0002_logo_def_aanmaningontvangen-nl

De Berkel

De Berkel B.V. werkt al enige jaren nauw samen met haar partner Studio Medlab. Wij zijn zeer content over de positieve en actieve bijdrage die studio Medlab ons levert. De pro-actieve houding naar onze organisatie en de merkbeleving zijn de punten waar wij veel waarde aan hechten. In samenwerking met Studio Medlab hebben wij ons merk de afgelopen jaren weten te versterken. De flexibele houding van Studio Medlab naar al onze commerciële medewerkers heeft er voor gezorgd dat er een nauwe samenwerking is ontstaan en dit heeft geleid tot een commercieel succes.

Jasper Kuiper, Commercieel directeur van De Berkel.

logo-website_0001_logo-nieuw-de-berkel-full-colour-txt-onder

Team

thomas

Thomas Meddens

Art Director

Thomas is het symbool van de maan en de nacht, van de magie en duisternis, van profetie en wijsheid. Thomas werkt het beste tijdens de nachtelijke uren. Hij heeft de kracht om geheimen uit te rekken. Hij luisterd naar zijn stem binnen in jouw. Thomas hoort niet wat anderen zeggen, maar wat verborgen is. Hij kent de subtiliteiten van de stem die anderen niet kunnen detecteren. Mensen kunnen Thomas niet bedriegen omdat hij kan zien in de duisternis van anderen zielen. Hij kan soms heel eng zijn.

joosie

Joosie Wijnen

Marketing & Communicatie

Joosie heeft de kennis over hoe de kracht van zachtheid te gebruiken om de harten en geesten van de gewonde wezens in haar leven te raken. Ze heeft de neiging om overal nieuwe onschuld en frisheid in het leven te zien en ze voelt constant de verleiding van nieuwe avonturen. Vaak heeft Joosie een link naar de kunsten, vooral poëzie en muziek. Ze is een scherpe waarnemer, in staat om goed te zien bij weinig licht. Joosie is een heel meelevend, zacht en liefdevol persoon.

laurens

Laurens Kuiper

Creative

Laurens is een doorzetter in het bereiken van ongeacht elk doel dat hij wenst na te streven. Hij is ijverig en heeft een sterke werkethiek. Laurens is onbevreesd als het gaat om moeilijke obstakels op zijn pad naar succes. Laurens heeft vaak een verheven spirituele ambitie en geniet van het verkennen van nieuwe hoogtes binnen in zichzelf.

melle

Melle Klous

Creative

Melle is altijd zeer psychisch en creatief. Vaak is ze onafhankelijk, onvoorspelbaar en vaker wel dan niet uiterst scherpzinnig in alle situaties. Er is altijd een gevoel van mysterie dat Melle omringt. Ze is ook zeer selectief in de keuze van haar vrienden en zal zelden instorten voor groepsdruk. Melle kiest haar eigen weg in het leven, maar moet oppassen niet te teruggetrokken te worden.

IK VIND JULLIE LEUK, WAT NU?