Hans Boodt Mannequins

Team
Artdirector: Thomas Meddens
Concept: Rik Balder (Studio Redlab)
Project-management: Joosie Wijnen
Grafisch Ontwerp: Thomas Meddens
Opdracht
Van uit Hans Boodt Mannequins kregen we de vraag, of we een speciale uitnodiging voor de Euroshop in Dusseldorf konden maken, die naar alle klanten en prospects gestuurd kon worden. Hans Boodt Mannequins staat voor creatief, innoverend, rebels en modieus. Hun pay off is Creating Characters.
We hebben de oude viewmaster uit de jaren 80 nieuw leven in geblazen. De view master en verpakking hebben we ontworpen in een retro look van Hans Boodt Mannequins. Op de schijf staan de 3D foto’s van de nieuwe collecties en de uitnodiging voor de Euroshop. Dit was allemaal makkelijk te versturen naar de klanten en prospects wereldwijd.
Na afloop van de Euroshop is nog een extra schijf naar iedereen verstuurd met daarop een bedankje en foto’s van de beurs.



Ik vind jullie leuk, wat nu?
Gerelateerde projecten:
Hans Boodt Collectieboeken
Hans Boodt Mannequins wilde een collectieboek waar ook merk beleving in te vinden was.
Changing Faces
In samenwerking met Studio Redlab creëerden we een campagne voor de Changing Faces-collectie van Hans Boodt.
KrancK
Kranck is een organisatie die al meer dan 6 jaar Techno feesten organiseren in Utrecht. Hiervoor mochten wij een campagne doen.