Hans Boodt Mannequins
Team
Artdirector: Thomas Meddens
Fotografie: Rik Balder (Studio Redlab)
Project-management: Joosie Wijnen
Grafisch Ontwerp: Thomas Meddens
Opdracht
Hans Boodt Mannequins wilde een collectieboek waar ook merk beleving in te vinden was. Alleen maar etalage poppen zou saai worden, terwijl de wereld van de etaleur verfrissend en creatief is.
We hebben magazines en kranten gemaakt. De voorkant is altijd brand beleving. Zo werden etalages van over de hele wereld gefotografeerd voor inspiratie, interviews met de poppen gehouden, nieuwe collectie uitgelicht en stukken over Hollands design geschreven.
Het tweede deel is informatief. Hierin worden alle poppen uitgelicht en de maten en codes bij geschreven. Op een schone, overzichtelijke manier.
De product en campagne foto’s zijn gemaakt door Studio Redlab en hebben sterk bij gedragen aan het uiterlijk van alle boeken.
Ik vind jullie leuk, wat nu?
Gerelateerde projecten:
Changing Faces
In samenwerking met Studio Redlab creëerden we een campagne voor de Changing Faces-collectie van Hans Boodt.
Viewmaster
Van uit Hans Boodt Mannequins kregen we de vraag, of we een speciale uitnodiging voor de Euroshop konden maken.
Teamdress Modulair
Teamdress Modulair is een programma van De Berkel dat je de mogelijkheid geeft een unieke corporate wear samen te stellen.