BRAEZ
Klant
Categorie
Team
Artdirector: Thomas Meddens
Strategie: Rik Balder
Fotografie: Rik Balder (Studio Redlab)
Project-management: Joosie Wijnen en Gerjanne Tiemens
Grafisch Ontwerp: Thomas Meddens
Website: Laurens Kuiper, Melle Klous
Social Media: Laurens Kuiper
Opdracht
Braez is een gevestigd kledingmerk wat een restart wilde maken. Hiervoor moest een nieuwe visuele identiteit gemaakt worden. De vraag was naar visuele ondersteuning voor de sales van de BtoB zowel online als offline. Voor de BtoC moesten de nieuwe collecties gepresenteerd worden. Ook dit moest zowel online als offline.
Online hebben we een BtoB en BtoC webshop gemaakt. Daarnaast hebben we de social media onderhouden. Dit deden we door een mix van advertentie campagnes, gewone posts en viral posts. We hebben gebruik gemaakt van product fotografie, set fotografie en image fotografie. Daarnaast maakte we gebruik van bewegend beeld in de vorm van film en animaties.
Offline hebben we vooral de beursen ondersteund door onder meer het maken van banners, posters, image brochures en product catalogussen. De korte lijn die we hadden zorgde ervoor dat we snel konden handelen naar de behoeftes van Braez.
Ik vind jullie leuk, wat nu?
Gerelateerde projecten:
Studio Appel67
Voor dit leren tassen merk hebben we een lookbook gemaakt en ondersteunende image site die door linkt naar de webshop.
Hans Boodt Collectieboeken
Hans Boodt Mannequins wilde een collectieboek waar ook merk beleving in te vinden was.
Honigfabriek
Stichting Broedplaats aan de Zaan wilden een nieuwe, makkelijk te onderhouden, wordpress website voor de Honigfabriek.