braez-header

Team

Artdirector: Thomas Meddens

Strategie: Rik Balder

Fotografie: Rik Balder (Studio Redlab)

Project-management: Joosie Wijnen en Gerjanne Tiemens

Grafisch Ontwerp: Thomas Meddens

Website: Laurens Kuiper, Melle Klous

Social Media: Laurens Kuiper

Opdracht

Braez is een gevestigd kledingmerk wat een restart wilde maken. Hiervoor moest een nieuwe visuele identiteit gemaakt worden. De vraag was naar visuele ondersteuning voor de sales van de BtoB zowel online als offline. Voor de BtoC moesten de nieuwe collecties gepresenteerd worden. Ook dit moest zowel online als offline.

Online hebben we een BtoB en BtoC webshop gemaakt. Daarnaast hebben we de social media onderhouden. Dit deden we door een mix van advertentie campagnes, gewone posts en viral posts. We hebben gebruik gemaakt van product fotografie, set fotografie en image fotografie. Daarnaast maakte we gebruik van bewegend beeld in de vorm van film en animaties.

Offline hebben we vooral de beursen ondersteund door onder meer het maken van banners, posters, image brochures en product catalogussen. De korte lijn die we hadden zorgde ervoor dat we snel konden handelen naar de behoeftes van Braez.

webshop
summer-colors
spotify
braez-summer
invite-beurs

Ik vind jullie leuk, wat nu?

Gerelateerde projecten:

studio-medlab-featured-studio-appel67

Studio Appel67

Voor dit leren tassen merk hebben we een lookbook gemaakt en ondersteunende image site die door linkt naar de webshop.

Check project

studio-medlab-featured-hans-boodt-collectieboeken

Hans Boodt Collectieboeken

Hans Boodt Mannequins wilde een collectieboek waar ook merk beleving in te vinden was.

Check project

studio-medlab-featured-honigfabriek

Honigfabriek

Stichting Broedplaats aan de Zaan wilden een nieuwe, makkelijk te onderhouden, wordpress website voor de Honigfabriek.

Check project