Honigfabriek
Team
Artdirector: Thomas Meddens
Website: Melle Klous
Opdracht
Stichting Broedplaats aan de Zaan wilden een nieuwe, makkelijk te onderhouden, wordpress website voor de Honigfabriek. De site moest de sfeer van het pand laten zien. Ruimte bieden om de vele verschillende huurders uit te lichten. Alle units laten zien die nog te huren zijn. Een agenda en een blog bevatten. Zonder de identiteit van de huisstijl te verliezen.
De achterkant van deze site hebben we zo ingericht, dat het allemaal makkelijk is te onderhouden. Alle stukjes op de site zijn blog stukken. Tijdens het maken van een nieuwe blog, kan bepaald worden welke bestemming dit stuk krijgt op de site. Gaat het blog stukje over een nieuwe huurder. Dan kan “huurders” aangevinkt worden, zodat dit stukje ook terug komt op de site bij huurders.
Een ander voordeel hiervan is, is dat de blog stukje makkelijk verspreid kunnen worden op social media. Dit zorgt ervoor dat naast het vullen van de website ook de social media gevuld wordt. Twee vliegen in een klap 😉
Ik vind jullie leuk, wat nu?
Gerelateerde projecten:
BRAEZ Campagne
Braez is een gevestigd kledingmerk wat een restart wilde maken. Hiervoor moest een nieuwe visuele identiteit gemaakt worden.
Tesser
Tesser is een nieuwe bedrijf waar een frisse en moderne corporate identity voor hebben ontworpen.
Royal Care
Royal Care kwam met de vraag om een nieuwe branding te maken waar ze de komende jaren weer mee vooruit konden.