honig-header

Klant

Honigfabriek

Categorie

Team

Artdirector: Thomas Meddens

Website: Melle Klous

Opdracht

Stichting Broedplaats aan de Zaan wilden een nieuwe, makkelijk te onderhouden, wordpress website voor de Honigfabriek. De site moest de sfeer van het pand laten zien. Ruimte bieden om de vele verschillende huurders uit te lichten. Alle units laten zien die nog te huren zijn. Een agenda en een blog bevatten. Zonder de identiteit van de huisstijl te verliezen.

De achterkant van deze site hebben we zo ingericht, dat het allemaal makkelijk is te onderhouden. Alle stukjes op de site zijn blog stukken. Tijdens het maken van een nieuwe blog, kan bepaald worden welke bestemming dit stuk krijgt op de site. Gaat het blog stukje over een nieuwe huurder. Dan kan “huurders” aangevinkt worden, zodat dit stukje ook terug komt op de site bij huurders.

Een ander voordeel hiervan is, is dat de blog stukje makkelijk verspreid kunnen worden op social media. Dit zorgt ervoor dat naast het vullen van de website ook de social media gevuld wordt. Twee vliegen in een klap 😉

schets-site-honig
honig-lay-out
sanne_insaneproduction_500x350_3
thomas_studiomedlab_500x350_3
daan_kayser_500x350_3
marjaschilt_edelgoudsmid_500x350_3

Ik vind jullie leuk, wat nu?

Gerelateerde projecten:

studio-medlab-featured-braez

BRAEZ Campagne

Braez is een gevestigd kledingmerk wat een restart wilde maken. Hiervoor moest een nieuwe visuele identiteit gemaakt worden.

Check project

studio-medlab-featured-tesser

Tesser

Tesser is een nieuwe bedrijf waar een frisse en moderne corporate identity voor hebben ontworpen.

Check project

studio-medlab-featured-royal-care

Royal Care

Royal Care kwam met de vraag om een nieuwe branding te maken waar ze de komende jaren weer mee vooruit konden.

Check project